Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

сряда, 17 август 2011 г.

005

Вчера цял ден слушах за поскъпването на храните в световен мащаб. Поскъпнали с трийсет и няколко процента до нивата от две и осма. Голямо поскъпване. Повече ми е проблем, дето пада качеството. Оня ден с дядо Нено от мебелния магазин пихме кафе и се заговорихме по тоя въпрос. Един му споделил, че като бил в Германия се хранел много добре с оставеното пред квартания супер. Срещу магазина на дядо Нено има точно такъв супер, точно от същата верига. Тука качеството на продаваното се оказало по-ниско от онова на оставяното до немските контейнери за боклук. Що ли е така.
Една от любимите ми закуски в детството беше филия с пастет. Преди време се сетих и ми се дояде. Последният качествен, на който съм попадал е Касадемонт. Да де, но липсва на пазара от десетина години и така пастета отпадна от менюто заедно с много други неща. Пак вчера един спомена, как си е купил чесън за шест лева килото, а някъде се бил търгувал и по осем. Чесънът струва повече от свинското, бахти шашавата работа. Важното е, че миналата седмица кока-колата беше на промоция в кауфланд. Стекче от 4х2л. за шест и нещо. Сръбска, но не по-различна от обичайната.

2 коментара:

  1. Дааа, странни неща има на пазара в момента! А чесънът е 8 лева, това е, и аз си помилих същото, че кило пържоли-6лв е по-евтино!Абсурди!

    ОтговорИзтриване
  2. "Ние в нашето семейство никога не сме купували чесън"

    ОтговорИзтриване