Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

четвъртък, 25 август 2011 г.

013

Немам навик да се срамувам за простотията на другите, но се е случвало приятели и познати извън северозапада да ме питат това-онова за нашия край. Ората много се впечатляват от простотията и от целостната репутация на района. Ето, Гацо Бацов се е превърнал в емблема на некои от обичайните черти на северозападния характер. И за него са ме питали. Чудат се, че ем ние от северозапада сме прости, ем си го показваме без да се срамуваме. И що така, питат. Кво да мги кажем, че се фалиме с простотията си, що нема к'во друго да покажеме? Не връви така и я си мирвам, като ме попитат. Не, че ме е срам, ама и ми не е много повод за гордост.
Та, те така. Освем с простотията и с Гацо, нема с кво друго да се пофалиме. А моа и да има. Оняден се сетих, че тука е друга вселена и рекох да допринесем. Сега, знае се, че за писане на компютъра има БДС и Bulgarian Phonetic. Е, я съм измислил и Bulgarian North-West. Сетих се, че има нужда, кога оня ден помених "Сакам да стройм".

Няма коментари:

Публикуване на коментар