Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

четвъртък, 28 март 2013 г.

На мен ми харесва да виждам обикновени хора да мислят за политика. В смисъл, да изказват мислите си публично. Честно казано ми идва в повече преднамерено налаганата теза от политици и медии, че политиката е нещо сложно и изисква специални дарби - не е така. Политиката е по-просто нещо, отколкото го представят. И все пак успяха да комплексират голяма част от хората до степен, че да не смеят да имат мнение по най-обикновени въпроси, които ги засягат и които въпроси така или иначе минават за решение през политическите институции и т.н.
В политиката няма вярно и грешно. Има само приемливо и неприемливо и няма нищо лошо човек да има мнение за нещата, които повлияват живота му. Така мисля и знам, че съм прав. Поради това се радвам, когато някой има мнение и се реши да говори. Не е задължително да го споделям или да съм съгласен, но това е начинът по принцип. От тук се тръгва.