Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

вторник, 29 април 2014 г.

Евроизборите 2014 и Аз

Знаете ли, като съм решил от далече да не гласувам на идващите избори и ми е някак лабаво. Иначе ще гледам с интерес как се газирате и палите. Не съм много сигурен обаче, че от тия ви напъни ще излезе нещо, най-много да се вдигне оборота на диазепам в аптечната мрежа.
А за моето негласуване е просто. Не виждам как точно ще бъда представен от някой от тези, желаещи да ми вземат гласеца. Не, че нямам идеологически сходства с никоя партия, но просто не стават. Сега гледам, че завъртяха цели два "пътепоказателя" за потенциалния избирател и се оказва, че и на двете места ми посочва водещо, че трябва за РБ да гласувам. Ама няма. То с един представител толкова и ще ме представят там в Еуропата, ако примерно изпадна в транс и си представя, че изобщо имат такова намерение. Един със сигурност ще пратят, особено сега, когато ЦИК отсвири онова дърто ЗКПЧ с американския акцент, което щеше да им отмъкне 20-30 хил. гласа. Като казах за ЗКПЧ-тата, тук е мястото да спомена нечовешката прилика между някогашните "наши" и техните на запад - все са с главите в задниците. Ще кажеш, че в една манифактура са правени, само настройките са им различни.
Пък за тия, дето ми пробутват хитрите пътепоказатели за гласуване, те ако ставаха за нещо, сега щяха да правят калкулации за това, как да вземат три мандата, но не би. Нещо неясно стоят, не знаят накъде са и като че ли - не, не е като че ли, ами си е баш така - само намърдването в Брюксел и Страсбург ги интересува.

Няма коментари:

Публикуване на коментар