Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

вторник, 12 август 2014 г.

Дрехата на Дядо Добри

Пущили са в едно електронно издание, материал с участието на народния светец Дядо Добри. Не ми е мисълта за качеството на материала, нито за внушенията, които се oпитва да прави, нито за стареца. Мисълта ми е дрхите на Дядо Добри и евентуалната, обосновано предположена воня, която се носи от тях. Никога не съм го доближавал и нямам намерение, нито смелост да пристъпя на по-малко от 15 метра от чиляка. Само като му видя дрехите... Та те не се разпадат благодарение на силите свише и импрегнираната кир в тъканите. Ужас.
Сигурно ще има такива, дето ще ме псуват вътрешно за тия ми изказани мисли, но кво да се прави - мисля ги. Мисля си и за това, че вместо хиляди да притреперват от умиление при вида на дъртака, е по-добре един да се прежали и да го заведе на доктор, да му изпише капки за нос.

Няма коментари:

Публикуване на коментар