Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

четвъртък, 24 ноември 2011 г.

097

Смятах пак да попиша малко за фактора работна заплата и за пазара на труда по-конкретно, обаче нещо не ми идва както трябва и се отказвам да го правя в този момент. Наскоро споделих, че пиша за себе си и просто споделям за четене написаното. В последно време обърнах внимание, че постовете за икономика се радват на някакво читателско внимание и реших, че е по-добре да не претупвам. Да си призная съм изненадан от интереса точно към тези публикации. Още повече, че съм историк, а не икономист по образование. То вярно, че в днешно време академичното образование девалвира, особено що се отнася до икономиката. Както и да е, от един момент нататък човек трудно може да намери някой, който да го научи на нещо и обикновено започва сам да събира частите на пъзела, та и аз така. Сигурно точно това интригува.
В момента мисълта не тръгва гладко и ще отложа за по-късно. По принцип ми е интересен феномена Европа на две скорости, за който напоследък често се говори и ролята на цената на труда, като фактор за това разминаване. Исторически погледнато имаме пример с Америка на две скорости, който пример е добър за съпоставка с днешните събития.
После ше го мисля.

Няма коментари:

Публикуване на коментар