Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

събота, 4 февруари 2012 г.

138

Видях, че се е посъбрало доста за пране и си пуснах пералнята. Смятах да го направя миналата нощ, а на сутринта да ми е готово, обаче се оказа, че са спрели водата. Нали при нас "въведоха" режим на водата. Вече забравих кога направиха въведението, трябва да е било малко след нова година, но веднага след това заваля и режима продължи само няколко дни. Поне така си мислех, докато един ден ме светнаха, че водата си я спират редовно. При нас естествено режима беше преустановен. До снощи.
Първото, което ми мина през ума е, че концентрацията на политическо влияние в мястото, където живея е причината да нямаме воден режим през нощта. И наистина, в блока ни има цели трима кандидат-съветници. За толкова знам, но може и повече да са. Вярно, че само един влезе в общинския съвет, а останалите двама не ги огря, но все пак това си е доста политическо влияние на градска почва.
Не се оплаквам, дори съм доволен, че покрай местните големци намазвам нещо и аз, обаче си задавам въпроса, така ли трябва да се ползва политиката. Това ли е начинът.
Другото, което се питам е дали някога ще оправят шибания водопровод, когато тия, които трябва да решават проблемите, имат привилегията да минават по специалната тарифа.