Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

петък, 18 октомври 2013 г.

ЗАДНИЦИ

Некви десебари си спретнаха разправия с мен по повод на това, че някой ми давал пари да не харесвам партията им. Разказваха ми какъв съм, научих много за себе си (смигам ехидно) Обясних им, че, цитирам дословно: "ако в ДСБ имаше нещо демократично и българско, сега щеше да има един-двама депутати, които да спамят от парламентарната трибуна, а не да се излагате с перформънси. И ше ви обясня, въпреки съмнението ми, че е възможно да го разберете - да бяхте махнали 4% бариера. Или "главния мозък" си е мислил, че има гаранции? Или сте мислили, че "тия, като нямат за кого, ще гласуват за нас". Големо мислене е падало и в резултат нямате представителство. Време е да свикнете с новото си положение на политически маргинали (много смех)", което утиши устрема им. Утихнаха, ама пак са си задници (лендзя се)

Няма коментари:

Публикуване на коментар