Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

понеделник, 30 април 2012 г.

Любими

За времето от началото на блога се събра доста материал, най-рзнообразен и по различни теми. Днес успях (най-накрая) да отделя онези текстове, които най-много ми харесват. Трябваше да го направя отдавна, но пусто време все не стига. Ето и вчера съм работил, но да не се оплаквам, а да си кажа намисленото. Не, че останалите не си ги харесвам, но има такива, които са "по". По-добри, по-добре направени, в които съм успял да кажа всичко, което съм искал да бъде казано в онзи момент, при това по начина, по който съм искал да го кажа. Не винаги се получава, но предполагам и при другите е така.
И така, днес направих нова категория "Любими". Тя включва точно тези публикации. Интересно е, че голяма част от тях са на икономическа тема и предимно за ролята на разхода за труд при развитието на икономиката. Явно това успява да привлече интереса ми по-трайно. Да, и човешката глупост също, но за нея пиша рядко. Както и да е, докато преглеждах старите постове за подборката видях, че имам и такива, които са някак минималистични - от по две-три изречения, но които са ми сред най-любимите. Не бих казал, че притежавам умението да мога винаги да изразя онова, което искам само с няколко думи, но ето, че понякога се получава - кратко и ясно, толкова категорично, че често не търпи възражения. Който е писал някога ще разбере за какво говоря. И така, дано да ви бъде интересно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар