Да се казва, че едните са добри, защото другите са лоши, е като да се каже, че свинските говна са вкусни, защото кравешките са отвратителни.

сряда, 14 септември 2011 г.

026

Почнах да си допопълвам фонотеката, ма стана преебушка. Заби ми веднъж, заби ми втори път и се оказа, че плеърите идват малко в повече. Да знаете, че повредата не е била във вашия телевизор. Както и да е, оправих го. Сега всичко се слуша директно в ютюб. Малко дървено се получи, но няма друг начин. Или има, ама го не знам :)
А блогчето било станало на пет седмици, преди малко видях. Не разбрах кога мина времето. Не разбрах и кое точно му харесвате, но има посещаемост. Страничката с музичката се оказа вървежна, а още няма и една десета от предвиденото съдържание, и последното за хиподила също. Аз затова и се пуснах да я поправям. От писане на тагове забравих какво щях да добавям днес, но ще се сетя. Важното е, че спря да цикли, щото ми скъса нерва. Един нерв ми е осатанал, ганглий некъф.

Няма коментари:

Публикуване на коментар